Re: GDM hajer?

Kristian Vilmann <kvi@xxxxxxxx> writes:

> Nej. Jeg ku' også bare have sendt det rigtige link:
>
> http://www.sslug.dk/julekalender/2002/8.php3, afsnittet
> "Få en window manager til at optræde i KDM eller GDM menuen"

Istedet for at henvise til julekalenderen 2002 sa er det hele lagt i
en af linuxbøgerne der hedder noget med Window Manager. Der er lavet
nogle få tilføjelser og det er lettere at ændre når nogen opdager at
oplysniger er forældede.

Jeg har aldrig hørt om .desktop-filer til den brug, så hvis nogen
ville søgrge for  at der blev skrevet noget passende til wm-bogen...

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 peter@xxxxxxxxxxx |                            pants and slide on the ice