Hvordan fjerner jeg linieskift i gvim?

Jeg har DL'et nogle bøger i ASCII format fra nettet. Men pga. den software jeg
skal læse dem i vil jeg gerne have fjernet en masse af de linieskift der er i
taksten. Teksten er bygget op, så et afsnit starter med et par mellemrum, og
det er så linieskiftene inde i et afsnit jeg gerne vil have fjernet. Sådan at
dette

  Dette er det første afsnit,
hvor jeg gerne vil have fjernet
2 linieskift.
  Dette er det andet afsnit, hvor
der skal fjernes 1 linieskift.

bliver til dette

  Dette er det første afsnit, hvor jeg gerne vil have fjernet 2 linieskift.
  Dette er det andet afsnit, hvor der skal fjernes 1 linieskift.

Jeg troede at jeg skulle bruge dette mønster:

:%s/\n\{\S\}/ \1/

Men hvis jeg prøver det i min gvim, så får jeg denne besked:

E554: Syntax error in \{...}
E476: Invalid command

Hvad gør jeg galt?

--