Re: Kan ikke brænde CD'er

Hej Jesper!

On Tuesday 15 March 2005 07:15, Jesper Krogh wrote:
> Du får en "Medium error". Du har vel et blankt medie i? Hvis det er et
> RW medie, så skal det lige "slettes" først.

Ja, det er et blankt medie.  :-)

Da jeg ikke ved om den rent faktisk når at skrive noget til disken, så bruger
jeg faktisk en ny blank CD hver gang, så jeg har efterhånden en håndful
blanke CD'er liggende, som jeg ikke ved om jeg kan bruge.  :-)

Nej, det er ikke en RW, det er en alm. blank CD. Men tak for tippet, det vil
jeg prøve at huske.  :-)

Kan det have noget at gøre med at det er en IDE CD-ROM bænder? Der er noget
med at de for nylig (vist nok omkring 2.6.8) lavede noget om i hvordan der
skal skrives til CD'er i IDE-drev. Men hvordan finder jeg ud af om det er
problemet? Og hvordan får jeg det rettet?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Real terror: a Klingon woman with PMS...