Hvordan læser man docbook filer?

Dokumentationen til Tellico findes i
/usr/share/doc/HTML/en/tellico, som indeholder nogle .docbook-filer, .png-filer og et link til /usr/share/doc/HTML/en/common; common indeholder filer af forskellige typer: html-filer, tekst-filer osv. Hvordan kan man få adgang til Tellico-dokumentationen?. Findes der et program, som kan læse filerne på samme måde som en webbrowser læser html-filer? En af filerne hedder index.docbook, det jeg forestiller mig er, at programmet kan åbne denne fil og dermed åbne adgang til hele dokumentationen. Der findes programmer til konvertering af docbook filer, f.eks docbook2html, som udløser et kald af jw: jw -f docbook -b html "$@". Hvilke argumenter skal docbook2html (eller jw) have for at konvertere alle filer til et andet directory? Eller kan man kun konvertere en fil ad gangen?

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:heesche@xxxxxxxxxxx