Re: NForce drivere, hvilken version?

On Tue, Apr 26, 2005 at 08:38:02PM +0200, Anders Misfeldt wrote:
> Hej,
>
> Jeg er ret sikker på det her, men siden jeg ikke har fået mit lydkort
> til at virke endnu, vil jeg lige spørge her for en sikkerhedsskyld.
>
> Jeg har et Asus A8N-SLI motherboard med en XP-64 3200+ processor. Jeg
> kører MandrakeLinux 10.2 32bits udgave. Hvilke NForce drivere skal jeg
> så hente fra NVidia?
>
> Linux IA32 Drivere eller Linux AMD64 Drivere?

> Jeg vil mene, at det skal være IA32 driverne, siden jeg kører en 32bits
> distribution.

ja 32bit driver til 32 bit distribution, men er det nødvendigt at
bruge nvidia's driver?

hvilket chipsæt sidder derpå bundkortet? Nforce ?

I så fald har du prøvet med snd-intel8x0, den virker på mit MSI bundkort
med Nforce4 chipsæt.

Prøv evt. med en ny knoppix 3.8 eller lignende live-cd, og se
om den ikke virker med lydchip'en.

--
mvh Frank Damgaard  |