Hvad er det?

Hej.

På vores server er der pludselig startet nogle processer, vi ikke ved
hvad er, så jeg vil gerne have at vide hvad det er.

Processerne er killed, men for en god ordens skyld, er det skønt at vide
hvad det er for noget (kan være noget en brugerb har startet, serveren
er en webserver):

Jeg kunne se, der var en eller anden som kørte en masse nonsense. Som:
Top Process%CPU 82.8tar cfz mincomp.JPG.661123968.tar.gz mincomp.JPG
Top Process%CPU 47.0tar cfz mincomp.JPG.12676060.tar.gz mincomp.JPG
Top Process%CPU 38.5tar cfz mincomp.JPG.661123968.tar.gz mincomp.JPG
Serverload var over 20.

Hvad siger i?

John

Follow ups