Re: pvr 350 på gentoo

> Godt nok er PVR-250 og PVR-350 ens på nær primært TVout
> delen og MPEG decoderen i 350'eren - men der er ingen garanti
> for at tunermodellerne er ens (det er også let at få leveret
> 350 kort med forskellige tunere).
>
> Derfor er jeg lige nødt til at spørge dig, om du har
> verificeret tuner typen (= 5 i dit eksempel).

Tuneren er ifølge tveeprom en type 38, men Michael McDonnell har gjort mig
opmærksom på at der er et splinternyt kort ude med en ny tunerchip. Som jeg har
forstået det, skal man bruge nogle parametre som tvinger modulet til at bruge en
"forkert" tunerchip. I stedet for autodetekt.

Jeg går videre med projektet i aften.

/kallenberg