Re: UPS

er der nogen der har prøvet at erstatte batterierne i deres ups med
uautoriserede erstatninger?

Så vidt jeg kan se bruger eks. SmartUps 1000 2 stk standard batterier som i
biltema fåes for 159,00 pr. stk (nøjagtig samme størrelse) det er jo noget
billigere end de ca 1200 apc selv vil have (man kan måske også købe nogle
med større amp, hvis man har plads ved siden af boksen?)

Jeg tænker bare; hvis man nu køber en brugt og det så viser at batterierne
ikke er så gode mere.