Re: debian + demudi + sources.list

Peter Makholm wrote:

Helt præcist er det apt_preferences man skal læse. Man burde kunne
pinne på o=AGNULA

atte@aarhus:~$ cat /etc/apt/preferences
Package: *
Pin: release o=AGNULA
Pin-Priority: 50

Det ser ud til at virke. Men hvordan installerer jeg så pakker fra demudi som er i begge, fx supercollider. apt-cache kan kun se én, og det er den fra sarge:

aarhus:~# apt-cache search supercollider
supercollider-doc - documentation for supercollider
supercollider - realtime sound synthesis server and network language interpreter
aarhus:~# apt-cache show supercollider
Package: supercollider
Filename: pool/main/s/supercollider/supercollider_050114-2_i386.deb

Den afhænger af en håndfuld pakker, som nok bør komme fra demudi osse. Vil disse afhængidheder blive løst automatisk når jeg kommer så langt?

--
Peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk