Re: Hvad er det der bruger CPU ressourcer ?

On Thu, 18 Aug 2005 15:28:52 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Huh.. så tror jeg at dit system er i stykker.. hvis der ikke er noget at
> processere, så skal den jo bare stå og vente på input på sin socket.

Nu var det også, når der er indkomne mails, der skal behandles, jeg
beskrev. Han nævner jo selv, at den bliver brugt som mailserver, og hvis
han har mange indkomne mails, og ikke har sat et effektivt filter op i
sin MTA, vil det i værste fald betyde, at amavis kører konstant,
hvorfor det kunne være forklaringen på det store CPU forbrug.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen