Re: Uarts

Hej Alle

Jeg har fundet en anden (og bedre) løsning på mit problem.
Problemet er rigtig nok at kernen skal patches om med en UART-spefic kode grundet at frekvenser over 115200 _IKKE_ var defineret fra starten. Baud-rates over 115200 er så helt specifike for hver producent af UARTS. Temmeligt tåbeligt, men sådan går det når der ikke findes en standard.

Anderledes forholder det sig med USB->RS232. Her er der faktisk defineret en de-fakto standard som de fleste rent faktisk også følger. Så resultatet er blevet at jeg investere i sådan en USB til RS232 ting.

Hilsen Anders