Re: DanskBank Netbank afviser pålogning.

ikke for noget men hvad er problemet med manuelt at skulle installere FF 1.5.0.1? Frem for at gøre det gennem diverse dist. opdateringssystemer.

Det har jeg gjort under Ubuntu og det virker fint.

(nu anvender jeg så ikke DB, men min Bank anvender løsningen fra BEC og den virker fint).

Jeg undrer mig bare over de udfald der er kommet over at den og den version ikke er at finde i opdateringssystemerne.

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln