Problemer med at opgradere Cyrus imapd server

I forbindelse med at opdatere en ældre maskine jeg har stående som e-mail server, er jeg løbet ind i lidt problemer.

Jeg kan logge ind på min "nye" imap server, og jeg kan se alle mine biblioteker, men jeg kan ikke se hoved eller kroppen af email på serveren. Alle brugere kører imap i deres postkasser (ca. 30 brugere)

Min kilde installation af Cyrus Imapd har følgende versions info:
name       : Cyrus IMAPD
version    : v2.2.6 2004/06/17 18:54:31
vendor     : Project Cyrus
support-url: http://asg.web.cmu.edu/cyrus
os         : Linux
os-version : 2.6.11.11
environment: Built w/Cyrus SASL 2.1.18
            Running w/Cyrus SASL 2.1.18
Built w/Sleepycat Software: Berkeley DB 4.2.52: (December 3, 2003) Running w/Sleepycat Software: Berkeley DB 4.2.52: (December 3, 2003)
            Built w/OpenSSL 0.9.7b 10 Apr 2003
            Running w/OpenSSL 0.9.7b 10 Apr 2003
            CMU Sieve 2.2
            TCP Wrappers
            mmap = shared
            lock = fcntl
            nonblock = fcntl
            auth = unix
            idle = poll

Destinaname       : Cyrus IMAPD
version    : v2.3.1-Invoca-RPM-2.3.1-2.6.fc5 2005/12/20 15:54:43
vendor     : Project Cyrus
support-url: http://asg.web.cmu.edu/cyrus
os         : Linux
os-version : 2.6.15-1.2054_FC5
environment: Built w/Cyrus SASL 2.1.21
            Running w/Cyrus SASL 2.1.21
Built w/Sleepycat Software: Berkeley DB 4.3.29: (February 15, 2006) Running w/Sleepycat Software: Berkeley DB 4.3.29: (March 24, 2006)
            Built w/OpenSSL 0.9.8a 11 Oct 2005
            Running w/OpenSSL 0.9.8a 11 Oct 2005
            CMU Sieve 2.3
            TCP Wrappers
            mmap = shared
            lock = fcntl
            nonblock = fcntl
            idle = idled tionen følgende:

Kilde maskinen var en Slackware 9.1 - dest. RedHat FC5

Jeg har brugt rsync til at kopiere filer over på destinationsmaskinen og har her beholdt de originale opsætnings placering på harddisken.
Jeg har envidere justeret destinationens imapd.conf & cyrus.conf.
Til sidst har jeg konverteret alle Berkeley database filer på kildemaskinen til skiplist og kopieret dem til destinationen, under den oprindelige Berkeley fils navn.

Er der nogen der har nogen ide om hvordan man laver en opdatering/flytning der virker? - eller hvad der kan være gået galt?

På forhånd tak
  Jesper K. Pedersen