Re: finde ud af hvilken gcc der er blevet anvendt til at kompilere en kerne.

Jeg bruger fuse i flere forskellige sammenhæng, men under mandriva var
det bare at skrive
urpmi fuse
eller
smart install fuse
og så var det installeret.
Dit problem kan være noget med om modulet er kompileret til at være
dynamisk eller ej så vidt jeg husker. kan dog ikke lige huske hvilken
parameter det er du skal sætte for at det kommer til at passe.

Det siger mig ikke så meget.
Ellers må vi vel kompilere vores egen kerne til alle vore servere for at kunne få tingene til at passe.

(er ved at forsøge at installere LTSP 4.2)

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them
what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln