Re: pop3 og imap server

Logfilerne giver intet hint, bare at det er forsøgt at få kontakt.

Jeg har læst noten en del gange, men jeg tror ikke at problemet ligger her. jeg bruger pt. mailbox og nye mails bliver tilføjet til filen, både interne og eksterne, så problemet er at jeg ikke kan få en mailklient til at læse mails.

Den eneste klient der kan læse mail er nail, men den læser jo direkte i mbox filen:

Jeg har valgt ikke at have mail brugere der ikke i forvejen har en konto, så jeg vil bruge alm Linux loginname og password.

MVH

Jesper