Re: Opgradering fra FC 4 --> FC 5 (for os sl�ve)

"Mogens Kjaer" <mk@xxxxxx> skrev i en meddelelse

> x86_64? Hvad er det for noget hardware?

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+
som ellers virker ret godt

> Din FC5, er det også x86_64? Ellers går det helt sikker ikke godt.

det er en x86_64, det kan jeg se, og der er mange dobbelte installationer
(som der osse skal være), så den del ser OK ud.

jeg har lavet en yum clean all, og det er stadigvæk php, der volder kvaler,
eneste fejl er:
Error: Missing Dependency: php = 5.0.4-10.5 is needed by package php-pear

hvis jeg prøver at reinstallere php 5.0.4, så kommer der en million (næsten)
dependencies, bl.a. fra de ting jeg har slettet

jeg kan ikke her i dagtimerne tage php ud, det vil jo tage timevis at få
hele maskinen opgraderet, så det er ikke en option

mvh
Niels