Re: Spam

Poul Møller Hansen skrev:
Jeg ved ikke hvad i oplever, men her er mængden af spam steget eksplosivt på det sidste. Det er alle nogen der starter med et indlejret billede og de kommer alle fra en inficeret
Windows PC

Har i fundet en god løsning til at sortere dem fra ?
Jeg har overvejet om man kan frasortere alt fra dynamiske ip adresser ?

MTA er Postfix

Mvh, Poul

Jeg kan bekræfte at jeg også modtager en stigende mængde spam her på det sidste. Både på min privat mail og på min mail på arbejdet.

På min private mail adresse har jeg blot markeret dem som værende Spam i Firefox. Det har taget en del efterhånden, men jeg for stadig meget.

/Claus