Re: Ralink 2500 wireless kort, stadig det gamle trick?

Michael Rasmussen <mir@xxxxxxxxx> writes:

> Du kan jo se, om nyeste source gør en forskel:
> http://rt2x00.serialmonkey.com/rt2500-cvs-daily.tar.gz

Ja, det gør jeg. Den rt2500 source-pakke der ligger i repository kan
bygge med kernel 2.6.24-21 og module-assistant, men kan ikke indlæses
med modprobe.

Noget tyder på der er ændret nogen interfaces i 2.6.24.xx. Ikke så
pænt hvis den er inkompatibel med tidligere 2.6.yy.xx.  ;-)

Hmm. Der findes tilsyneladende en binær til 2.6.22.14. Men måske er
den bare auto-genereret lokalt ud fra source-pakken, som ser gammel ud.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk