Re: Ralink 2500 wireless kort, stadig det gamle trick?

mdc@xxxxxxxxxxxx (Mogens Dybæk Christensen) writes:

> Ja, det gør jeg. Den rt2500 source-pakke der ligger i repository kan
> bygge med kernel 2.6.24-21 og module-assistant, men kan ikke indlæses
> med modprobe.
>
> Noget tyder på der er ændret nogen interfaces i 2.6.24.xx. Ikke så
> pænt hvis den er inkompatibel med tidligere 2.6.yy.xx.  ;-)
>
> Hmm. Der findes tilsyneladende en binær til 2.6.22.14. Men måske er
> den bare auto-genereret lokalt ud fra source-pakken, som ser gammel ud.

.tar.gz fra serialmonkey ser ud til at give en brugbar driver. For
første gang siden upgrade har interface wlan0 en IP-adresse! Så skal
jeg bare have blacklistet den nye driver og rebooted for at se om det
holder.

Driveren er håndbygget med make og sudo make install, altså uden om
module-assistant.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk