Re: DVB_T modtagerkort til BOXER-TV

Eskild Nielsen skrev:

> Jeg vidste ikke, at der var USB-løsninger, der kunne bruges på BOXER.
>
> hvordan med CA-kortet?

Der findes USB DVB-T løsninger med CI , men det er så ikke
en lille USB- pind , men en større box.
Man kan dog risikere at det kun virker med windows, så opgaven
bliver at finde en løsning der virker med linux...
f.eks. kombineret USB box med DVB-C og DVB-T :
http://technotrend.de/2914/TT-connect__CT-3650_CI.html
til gengæld kan jeg ikke finde noget om linux med denne.
det jeg kommer tættest er en bruger der har set på indmaden:
http://www.linuxtv.org/pipermail/linux-dvb/2008-May/026288.html
http://www.linuxtv.org/pipermail/linux-dvb/2008-August/027804.html
.. men ingen driver.

Selv har jeg en ældre Technotrend TT-1900T box , men uden CI
den har faktisk en udmærket tuner (og kræver ekstern 12 Volt)
men den er jo kun USB 1.1 ... ;(

Se også de andre museumsgenstande (nogle kombi med DVB-T) :
http://www.vdr-wiki.de/wiki/index.php/Externe_DVB-C_Geräte
http://www.vdr-wiki.de/wiki/index.php/Externe_DVB-T_Geräte