Re: kernekompilering med begrænset antal moduler

Per Kofod skrev:

> Hvis du kun ønsker at tilføje et modul, behøver du ikke recompilerer
> hele kernen, du
> behøver blot at tilføje modulet i din .config (f.eks via make xconfig),
> og derefter blot
> køre:
>
> make modules;make modules_install
>
> Så kompilerer den blot det extra modul, det kræver selfølgelig at du
> ikke ændre
> nogle parametre for selve kernen.
>
> Per

Jo tak, men nu er der tale om en maskine til tant og fjas, hvor jeg
sagtens kunne tænkes at ville forsøge mig med *.rc1, *.rc2 osv, altså
samme hardware, men en ny kerne, så tit der sker ændringer. Det er i den
sammenhæng at det vil være nyttigt med en .config, som er skrabet ned
til den ret statiske hardware.