ubuntu-defaults-nl-uploaders-team team mailing list archive

Laatste Beta voor Nederlandstalige images: UEFI testers gezocht

Beste ubuntu'ers:

In navolging van de andere ubuntu versies heb ik nog een tweede beta van
de Nederlandstalige images gemaakt. Ik ben nog steeds op zoek naar
mensen met een UEFI/secureboot systeem die deze images wil testen, in
ieder geval of een live dvd/usb uberhaupt boot. Zonder deze informatie
kunnen we de images niet op de website aanbieden, en ik heb zelf geen
UEFI/secureboot systeem om het op te testen. Vragen, opmerkingen,
testresultaten etc kan je op het forum achterlaten:
http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=83903.new#new

Alvast bedankt