Re: רעיונות לשרת

זאת לא בעיה כי ברגע שיש לנו מאגר TM אפשר להעביר אותו לאן שבא לנו, כרגע הצורך
הוא בכלל להריץ אותו כדי שיהיה בו תוכן...

בגלל שאני לא בבית אין לי איך לקמפל אבל אני בודק אופציות של Moses TM
ו־TinyTM, מוזס דורש קומפילציה מה שאומר שזה תהליך ולא שירות PHP ולכן דורש
גישת SSH, אין חדשות מרעישות גם בנוגע ל־TinyTM, כרגע אני בודק אפשרות של
התמנשקות מול ה־WWL שזה יכול להוות בעיה מסוימת אבל עוד נראה...

כרגע לא משנה איפה ישב השרת כל עוד נתחיל לאגור נתונים, בהמשך כמובן שנעשה
העברה כדי שלא ליצור זמן המתנה ארוך שלא לצורך.
דבר נוסף שחשוב הוא ששירות ה־TM שלנו יהיה פתוח כלפי חוץ כלומר שאנחנו נספק API
ופרטי גישה לקריאה (שימוש לצורכי תרגום) לשרת באופן חופשי, צריך עוד לבדוק מה
עושים עם רישיונות.

הרעיון הוא לתת אפשרות להתחבר למאגר גם דרך תכניות חיצוניות כגון Virtaal וכך
בעצם להנגיש את המסד לכול דורש בדרך המועדפת עליו.

בברכה,
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>