Re: מתנדבים לאייקון ולכנס המדעי בב"ש

מה יהיה בדוכן בסוף? אם יהיה דוכן כמובן...

2010/9/18 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>

התשלום אם אתה רוצה לשלם הוא על האירועים, לא על הכניסה לכנס, מה גם שיהיו
עוד הרבה דוכנים של קומיקסים, ספרים, חולצות ועוד שימכרו מוצרים כאלה
ואחרים.
כדי לדעת היכן הדוכן בדיוק אני אודיע בכניסה להיכן המתנדבים שלנו צריכים
להגיע ושיכוונו אתכם, בנוסף אסביר במייל לקראת הכנס איך להגיע מהשער לדוכן
שלנו ואני מקווה להיות שם לפחות ביום הראשון מההתחלה כך שאוכל להדריך גם
טלפונית.
אני מקווה לדעת סופית אם יש דוכן שלנו כבר מחר במהלך היום או מחרתיים
ואודיע פה ובוויקי העולמי.

On Sat, 2010-09-18 at 21:51 +0200, Amir Eldor wrote:
 <אז איך הולך ההתנדבות בדוכן? אני פשוט מגיע וזהו? לא צריך להגיד משהו כמו
 <"הסיסמה היא אובונטו" ואז מכניסים אותי בלי שאני אצטרך לשלם כניסה או
 <משהו מוזר כזה?

> 2010/9/18 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>
 <        אייקון יהיה באשכול פיס, שפרינצק 4 ת"א, הכניסה מרח' הארבעה, זה
 <        נמצא 5
 <        דקות הליכה מסינמטק ת"א וכ-15 דקות הליכה מעזריאלי, אם תצטרך
 <        הסבר איך
 <        להגיע אני אוכל להסביר לך טלפונית

>         On Sat, 2010-09-18 at 21:34 +0200, Amir Eldor wrote:
 <         <איפה יהיה הכנס של אייקון?
>         >
>         >
>         > 2010/9/16 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>
 <         <        היי, אני צריך לדעת מי רוצה להתנדב בכנס אייקון והאם
 <        רוצים להקים
 <         <        דוכן ומי מוכן לעזור בדוכן בכנס המדעי בב"ש של מרכז
 <        אילן רמון.
 <         <        אייקון מתקיים בתאריכים 26-28/9 ובו נכון לעכשיו סביר
 <        שיהיה לנו
 <         <        דוכן, אבל אנו נדע סופית רק ביום ראשון הקרוב בערך
>         >
 <         <        הכנס המדעי בב"ש מתקיים בתאריכים 27-28/9 וצריכים
 <        להחזיר תשובה
 <         <        עד מחר בבוקר, לכן אבקש שמי שרוצה לעזור שם שיחזור עם
 <        תשובה
 <         <        בהקדם האפשרי (בעקבות פשלה גדולה שלי...)
>         >
 <         <        מצטער על ההתראה הקצרה מראש, אשתדל שלא יקרה שנית.
>         >
 <         <        תודה, משה