Re: מסיבת שיחרור 10.10?

לא יהיה קל יותר להזמין את הפיצה ושהחשבונית תהיה על שם המקור ושההחזר יהיה
רק 25-30 ש"ח, בכל מקרה אפשר לבדוק אם אפשר לקבל את הקבלה ב-2 קבלות נפרדות
וזה יחסוך את הכאב ראש (או לשלם בנפרד 25-30 ש"ח בצורה שונה, נניח אשראי או
משהו)

On Thu, 2010-10-07 at 17:37 +0200, Lior Kaplan wrote:

> 2010/10/7 Yaron Shahrabani <sh.yaron@xxxxxxxxx>
>         2010/10/7 Lior Kaplan <kaplan@xxxxxxxxxx>
 <                חבר'ה,

 <                עד שתסגרו על שאר הפרטים של האירוע, אני שמח להודיע לכם
 <                שמקור תממן באופן סמלי את השתיה
 <                באירוע (25-30 ש"ח). תהנו.

 <        נראה לי שהשתייה מגיעה יחד עם הפיצה בין כה וכה :)

 <                מי שיעשה את הקניה בפועל, מתבקש ליצור איתי קשר לגבי
 <                הפרוצדורה הכספית.

 <        לעומת זאת אפשר להתארגן על רכישה של משקאות קלים אחרים ב־yellow
 <        הייתי מנסה לחשוב על שיטת חלוקה של התשלום לפיצות ולקזז משם אבל
 <        זה הופך את זה לבלבול מוח ויחסוך שקלים בודדים לכל משתתף...

 <זה מאוד פשוט - מישהו קופץ לחנות, קונה בסכום הרלוונטי ומבקש קבלה
 <וחשבונית על שם העמותה.
 <אחרי זה הוא שולח לי אותם ומקבל את הכסף בחזרה.

 <אם אני אהיה באירוע (לא בטוח), אז אוכל לטפל בזה על המקום.

 <קפלן