Re: סיווג עברית וערבית יחד באובונטו

עם כל הכבוד לחברינו הערבים, ואני שמח לשמוע שיש קהילה פעילה של ערבים בישראל
שגם מעורבים באובונטו, ואני לא מנסה ליצור פה מהומות, אבל מדובר במדינת ישראל,
ומדובר בצוות מקומי שמייצג את ישראל ומוכר ע"י אובונטו העולמית, השפה הרשמית של
ישראל היא העברית.
כאשר תקום מדינת פלסטין, הם יכולים לבקש מאובונטו להקים צוות LOCO של פלסטין,
עד אז, או שהם מסתדרים עם מה שיש או שישתייכו לקהילות דוברות ערבית הרבות שיש
בעולם, כגון מצרים או ירדן.
זו דעתי