טוטם ובעיות חוקיות

*בקרוב כל משתמשי טוטם ובעלי החיבור המהיר לאינטרנט יחזרו לצפות בסרטוני וידאו
ביוטיוב באיכות **176‎×144 3GP.*

**
למה?

מסתבר שטוטם מפרה את סעיף ‎§5.C בתנאי השירות של
Youtube<http://www.youtube.com/t/terms>
.

המתכנת בסטיין נוסרה (Bastien Nocera) מסביר

חשבנו שטוטם חיה באזור האפור והרך על ידי ביצוע חיפושי וידאו באמצעות ה־API‏
GData של YouTube <http://code.google.com/apis/youtube/overview.html> ואז
בגישה ישירה לתזרים הווידאו שהיה באיכות לה ציפו המשתמש ובתצורות וידאו שנתמכות
ללא התערבות ברוב הפצות הלינוקס (לדוגמה על ידי שימוש
ב־Web-M<http://en.wikipedia.org/wiki/WebM>
).

מסתבר שטעינו. אני לא מתכוון לעשות על זה פרצופים על הדרך שבא בעיה זאת הועלתה
בפני, אך בואו נגיד שזאת לא הדרך בה ציפיתי שתאגיד כמו Google יטפל בעניינים.

לאחר מספר הודעות מייל שנשלחו וחזרו, צר לי לבשר ש־YouTube לא התקפלו ונאמר לי
שוב שוב על הפתרונות ה"נתמכים" (אפילו הטמעת Flash הוצעה בתור פתרון).

אז מה עושים?

פשוט התחברו לחשבון הגוגל שלכם ולחצו על הכוכב שמשמאל לכותרת בדיווח הבאג
הבא<http://code.google.com/p/gdata-issues/issues/detail?id=2457>ובבקשה
*לא להשאיר תגובות*, אנחנו לא רוצים שדבר
כזה<http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=9392>יקרה שוב.

המקור פורסם בכתובת: ‏