שעון בתבנית (פורמט) 24 שעות על פי ברירת מחדל

לפי ידיעתי (שיכולה להיות שגויה..) ניתן לשנות בהגדרות קבצי ערכות השפה
(לוקאל..) את תבנית השעון המוצגת כברירת מחדל. נראה לי שבהגדרות של en-GB
ההגדרה היא תבנית של 24 שעות כברירת מחדל - דבר שאמור להיות גם בעברית.
מעטות המדינות בעולם שבהם עדיין נעשה שימוש בשעון בתבנית של 12 שעות (בעיקר
ארה"ב וקנדה).
לעניין - תהיתי אם יש פה מישהו שמכיר את הנושא יותר לעומק ויתקן את העניין
ליציאת העדכונים הבאים אם יהיו או ישר ל-11.04?
אם לא אני מניח שאנסה בעצמי ואשמח לקצת עזרה בעניין - ככה שאם יש פורום
כלשהו של הקהילה הזו או ויקי מתאים - אני אשמח.
תודה.
--
This message was sent from Launchpad by
Lavi .A (https://launchpad.net/~laviams)