Re: טוב יש לי יומולדת עוד חודש

כפי שאתם רואים אני לא מוותר לכם.

1) מי יכול בהתראה קצרה ליום חמישי הזה? צריכה להיות ישיבת לוקו בצ'ט אבל ממילא
זה אף פעם לא קורה אז אולי אפשר לעשות ישיבה כזאת בצורה פיסית במוזס בתל אביב
למרות שקצת מסובך להגיע לשם באוטובוס.

2) יום חמישי הזה קצת מהיר מידי לטעמי לכן אפשר באמת לחכות לתאריך המיועד
ולעשות את הפגישת לוקו/אוכל הבאה בעוד חודש בראשון לספטמבר.

3) האזור עדיין הוא תל אביב כדי שתהיה נגישות מכל הארץ, למרות שאני לא יודע
איפה האנשים המעוניינים נמצאים גאוגרפית ואז אולי לעשות בחיפה או חס וחלילה
דרומית לתל אביב.

4) יש מישהו שחושב להגיע שלא רוצה לאכול המבורגר ענק (חוץ ממני כי עשיתי את זה
שנה שעברה אבל אני עדיין רוצה המבורגר ענק)? בכל מקרה יש דגש על עוגה כי אני
רוצה עוגה.

5) אני מצטער לכל האנשים שמקבלים ספאם ולא מתכוונים בכלל לצאת מהבית בשביל
אובונטו.

אמיר