אוגסט פינגווין ועוד

 שלום כולם,
אני מצטער שנעדרתי לזמן רב ללא הודעה מוקדמת, ומקווה שמעתה אהיה זמין יותר.

 *אוגוסט פינגווין 2011*
 ביום שישי הזה (12/08) יתקיים כנס אוגוסט
פינגווין<http://august.penguin.org.il/>,
בו נערוך דוכן של אובונטו ישראל.
אני מבקש מכל מתנדב רחב לב שמוכן לעזור עם הדוכן לשלוח לי דוא"ל עם פרטים על
מנת שנוכל ליצור קשר ולתאם.

 ציוד: אני אביא את ארגז הדיסקים (אובונטו, קובונטו ושרת 11.04, אובונטו 10.10
ובונוס: גנום 3).
שאר הציוד מפוזר ונצטרך לדאוג שכולו יגיע לכנס, על כן, כל המחזיק משהו שימושי
אצלו ומגיע לכנס יביא איתו את זה, מי שלא מגיע מוזמן לשלוח לי דוא"ל ונתאם איך
בכל זאת אפשר לדאוג שהציוד יגיע.

 *אי האישור מחדש של הלוקו*
קצת עצוב, כן, אבל לא סוף העולם.
הלוקו הזה לא היה במצב של אישור מאז שהצטרפתי ולמען האמת אין לי מושג איך קיבל
אישור מלכתחילה.

לאלו שחששו לקיום הלוקו; המשמעות של אי אישור היא שלא נקבל דיסקים של הגרסה
הבאה וחבילת הציוד לאירועים תהא קטנה יותר.
הרשמיות של הלוקו עודנה כפי שהיתה תמיד, אין שינוי בכך. קבוצות רבות ברחבי
העולם פועלות בלי להיות מאושרות מסיבות שונות.
האישור מחדש צריך להיות דרך להגיע למטרה ולא מטרה בפני עצמה.

 *חלוקת תפקידים בלוקו*
כרגע, פרט למנהלים באתר וב־IRC, אין חלוקה ברורה של תפקידים.
כל המעוניין/מסוגל לקחת על עצמו תפקיד כלשהו מוזמן לעשות זאת, כמובן בתיאום ואם
צריך דרך פרוצדורה מסוימת.
אם למישהו יש מיומנות מסוימת או אפילו סתם זמן חופשי, ורוצה לתרום אך לא יודע
איך, מוזמן לשלוח לי דוא"ל ואני אמצא לו מה לעשות (די בקלות...).

 *Ubuntu Hour*
*https://wiki.ubuntu.com/Hour*
אפשר להתחיל לקיים כאלו, זו היא התחלה נהדרת. פעילות offline היא הבסיס לכל.
מיקום מרכזי, שעה נוחה ותאריך שמקובל על מספיק אנשים - לא צריך יותר מזה.

 *Ubuntu Global Jam*
*https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam*
בתחילת ספטמבר יתקיים הג'אם העולמי.
אנחנו בהחלט יכולים להשתתף בו, ואולי בהזדמנות לשפר בעיות תרגום, RTL וכו'.
קצת יותר מסובך לארגן ג'אם מאשר שעת אובונטו אבל אם תהיה העינות מספקת זה
אפשרי.

 סקרתי מספר נושאים מרכזיים, אם למישהו יש נושא נוסף זה הזמן לצעוק, אל תחששו
לדבר או להגיב.

המשך שבוע טוב, אביב.

--
ubuntu israel point of contact.