Re: אוגסט פינגווין ועוד

רק להציג את אובונטו... אפשר את יוניטי או את אחד הדסקטופים האחרים. כדאי שזאת
תהיה הגרסה האחרונה.
אם הדסקטופ יהיה משופצר ויפה, מה טוב. אם אנשים יוכלו לשחק איתו, עוד יותר טוב.
אם בעל הנייד מפעיל אצלו כל מני פיצ'רים ורוצה להשוויץ בהם,מעולה.
בסך הכל, נשתמש במה שיש. אם מישהו רוצה לתת נייד אבל לא מוכן שיגעו בו, זה בסדר
גמור.