Re: איפה כל האדמינים של האתר?

יש מלא שגיאות PHP בהודעות היומן, וגם המודול sexybookmarks (בנתיים ביטלתי,
האט את הדף הראשי) והעורך הויזואלי לא עובדים בכלל.
הצצתי לדו"ח המצב ומודגש שם באדום שצריך לעדכן את בסיס הנתונים (עושים את זה
דרך /update.php בדר"כ המערכת מזהה לבד מה צריך לעדכן ורק צריך ללחוץ על
אישור). הייתי עושה את זה אבל אין לי הרשאה.

גם תיקיית התמונות חסרה, ואין הרשאת כתיבה לתיקייה sites/default/files

נשמח אם תסדרו את זה מהר*
*