Re: סיכות אובונטו

מה העלות לסיכה בייצור מקומי, אגב?

הסיכות של מוזילה מגיעות מחו"ל או ליתר דיוק מ־Merchandise Mania שנמצאים
בבריטניה. לפי החשבונית שברשותי המחיר של סיכה (Small Button Badge) הוא
0.10£, אבל אני לא בטוח אם המחיר הנקוב רלוונטי לייצור של כמויות קטנות. עד
כמה שאני זוכר מכנסים בחו"ל קנוניקל עצמם מייצרים סיכות ואולי ישמחו להביא
לארץ כמות לטובת הקהילה המקומית שלנו.

לגבי ייבוא של סיכות מחו"ל, הפריטים שאנחנו מביאים לארץ מ־Merchandise Mania
מצליחים להיכנס לארץ במשלוח Fedex/UPS מבלי להיתקע במכס. יכול להיות שצריך
לדאוג מראש שתהיה הצהרה שתכולת המשלוח מיועדת לפרסום, אני לא בטוח.

מקווה שעזרתי.