ubuntu-il team mailing list archive

Re: סיכות אובונטו

תוספת: להלן המחירים שמתפרסמים אצלם באתר לגבי סיכות:

25mm Button Badge - One Colour Print     £0.05     5 Days     500
25mm Button Badge - Full Colour Print     £0.06     5 Days     500
32mm Button Badge - One Colour Print     £0.06     5 Days     500
32mm Button Badge - Full Colour Print     £0.07     5 Days     500
38mm Button Badge - One Colour Print     £0.08     5 Days     500
38mm Button Badge - Full Colour Print     £0.10     5 Days     500
45mm Button Badge - One Colour Print     £0.10     5 Days     500
45mm Button Badge - Full Colour Print     £0.12     5 Days     500
57mm Button Badge - One Colour Print     £0.10     5 Days     500
57mm Button Badge - Full Colour Print     £0.12     5 Days     500
77mm Button Badge - One Colour Print     £0.16     5 Days     500
77mm Button Badge - Full Colour Print     £0.17     5 Days     500

הם רוצים הזמנה של מינימום 500 סיכות ובטח עלות המשלוח לארץ תעלה את עלות
הייצור, אבל אני מניח שהסיכות ייחטפו במהירות.