ubuntu-il team mailing list archive

Re: Fwd: https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds

בוא נעשה דבר יותר פשוט.
תציב יעדים באופן ציבורי ובוא נראה איך יורדים לפרטים הקטנים.
לא להקצות משימות חס וחלילה כי זה הורג מוטיבציה, לשים משימה פתוחה ומי שרואה
לנכון שיקפוץ על הדגל, תאמין לי שאם זה מספיק חשוב זה יתבצע.

והכי חשוב: תשתף! אל תשכח שאף אחד לא מצפה ממך לעשות הכול, להפך, אנחנו
מעדיפים לפעול יחד כקהילה והראש הוא לא תמיד המבצע הבלעדי, לפעמים הוא רק מתעל
את המשאבים למקומות הנכונים ודואג שהקהילה תצעד ביחד אל עבר מטרה משותפת.

כדי שגם המשימה של פירוט המשימות לא תיפול עליך באופן מלא אנחנו ננהל פה דיון
על מה כל אחד חושב שיקדם אותנו, תנסה להגדיר עדיפויות ואולי גם תובנות מכל
העניין הזה ואנחנו נראה איך מתקדמים משם.
אני אתחיל: יש לנו קצת כסף בקופה, אמיר השתמש בזה לצרכים יפים מאוד ורכש
סיכות, איפה אנחנו עומדים ביחס לתרומות לשנה הבאה, האם יש לנו דרך להשתמש בכסף
שיש לנו כרגע כדי להרחיב את טווח הפעילות ולהגביר את הפרסום?

יצאה לאור גרסה 12.10, איפה המסמכים שיש לתרגם עקב היציאה? כמה אחוזים מהמערכת
מתורגמים (סתם כנתון, אם אצטרך עזרה אבקש)? שאלות נפוצות שנתקלת בהן, סיפורים
(כולל סיפורי אכזבה).
בקיצור, הרבה מהעבודה שלך היא להעתיק ולהדביק, ואני לא מזלזל, להפך, אני מעריך
ויודע שזה חשוב לא פחות מהעשייה עצמה.

תרגיש חופשי לפנות בכל שאלה ובוא ננווט את הספינה הזאת ביחד, היינו מגובשים
פעם, הייתה מוטיבציה, בוא נחשוב איך מרימים את הדבר הזה בחזרה, אני יכול לומר
שאחד הדברים שהכי חסרים לקהילה הזאת זה אנשים צעירים עם מוטיבציה, זאת גם אחת
הסיבות שהקהילה הייתה הרבה יותר תוססת פעם.

בברכה,
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>