דוכן אובונטו

שלום חברים,

בזמן האחרון מציפה פרסומת של Windows 8 Surface את ערוץ 10, מה שהצית בי את
הדחף לתת אלטרנטיבה ולהקים דוכן שיציג את אובונטו לקהל הרחב.

אני כרגע בתהליך של איסוף חומרים בעברית - אך בקושי מוצא.

אני מעוניין להציג את הדברים הבאים בדוכן:

1. מחשב שיריץ לופ של סרטוני YouTube רלוונטיים.
2. מחשב להתנסות באובונטו.
3. פליירים / דפי מידע - כל חומר מודפס המכיל מידע על אובונטו בעברית.

אני אשמח אם תעזרו לי:
בלינקים לחומר כתוב, סרטונים.
חומר מודפס.
מצגות.
איוש הדוכן.
וכל עזרה אחרת.

אני מתכוון להציב את הדוכן בקניון חיפה או בגרנד קניון (חיפה).

תודה!

  עמיחי רוטמן
 פינגווין - שרותי מחשוב וייעוץ טכני בקוד פתוח
 073-7962360 ||  054-4605787

 Please consider the environment before printing this e-mail!

Follow ups