ubuntu-il team mailing list archive

Re: Fwd: https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds

2012/10/31 Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>

> @ירון,
> וואלה, אני לא מכיר את האתרים/קבוצות האלה. אשמח אם תרשום עליהן משהו. אני
> אוסיף בלוק באתר בגדול יפה כזה שאומר "באג? טעות תרגום? לחץ כאן!" או לא יודע
> שיפנה לפוסט שלך או להוראות מה עושים ואיפה אנחנו מנהלים את הרשימות של הבאגים
> והתרגומים (וויקי?).

קבוצת הטיפול בבאגים עבריים (קבוצה כללית):
קבוצת הטיפול בבעיות RTL באובונטו (אמנם ספציפי אבל לפעמים מטפלים גם בבאגים
ב־GNOME כך שזה הופך להיות רחב יותר): https://launchpad.net/~ubuntu-rtl

עדיף לרכז את המידע בוויקי, תרגיש חופשי לשלוח באופן גולמי את החומר שכבר יש
לך ואנחנו נבחר מקום ונתחיל לשכתב את החומר הזה לוויקי.