ubuntu-il team mailing list archive

Re: אובונטו זאת בעצמך!‏

אני חושב שזה חלק מחיזוק הקשר עם התרבות הישראלית.

התרגום לעברית הוא לא מספיק ואני חושב שחלקכם אף יסכים אתי, תרגום לעברית הוא
לא גימיק שיווקי, זה בסך הכול גימיק שימושי (אם בכלל אפשר לקרוא לזה גימיק).
תרגום זה הבסיס למענה הנדרש לצורך שימוש בקרב כאלה שזאת שפתם החזקה אך זה לא
מבטיח גדילה בנתח השיווקי, זה אומר שמישהו כבר עשה בשבילנו את עבודת השיווק
ואז כשהמשתמש הגיע וראה עברית אמר לעצמו: „איזה יופי, אני נשאר“. (או לא בא לי
בטוב, אני עוזב) אך זה לא שמישהו שאל את עצמו: „איזו הפצה מתורגמת הכי טוב
לעברית... בוא ננסה את אובונטו, שמעתי עליה נסים ונפלאות“.

יותר סביר להניח שמישהי תגיד לעצמה: „יאאאאא עומר אדם כפרעליו, אני אוספת DNA
מהעפר שעליו הוא דרך כבר שנים, עכשיו אני יכולה לעשות שכל המחשב שלי יהיה עומר
אדם??? בטח!!! תשים!“. אני חושב שזאת סבירות מעט גבוהה יותר...

כשאני מכוון למכנה משותף נמוך אני מקווה שאתם מבינים שזה אמנם גובל בהומור אבל
זה לא רחוק בהרבה ממה שקורה היום, סגידה מודרנית תקראו לזה אבל מדובר בצורה
חדשה של אמונה ומכירות (לא בשונה מהדת היהודית) שמבוססת גם באיזשהו מקום על
הניצול הציני של הדת היהודית לצורכי פרנסה בשילוב עם שחיטת פרות קדושות שיותר
מקובלת בתחום השיווק.

לא אומר שצריך למכור את נשמתנו לשטן אבל אכן מדובר פה במגמה שונה של שיווק
שקנוניקל (ירום הודו) לא מנסה ולא מתיימרת להבין ולהתערב בה.

אהההה ודבר אחרון (לא שזה המודל שלי לחיקוי, תרתי משמע) אבל הרעיון כבר מיושם
בהפצה ששמה Biebian, תנחשו לבד מה המשמעות ☺
http://techlaze.com/2012/04/justin-bieber-linux-biebian/

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>