Re: חומר פירסומי רשמי בעברית על אובונטו?

שלום עמיחי,

תוכן בעברתי מקנוניקל? לא שמעתי על כזה דבר.

בכל מקרה, לפני שנים מספר הפיקו החבר'ה פה פאלייר ממש נחמד עם עיצוב חביב סגול
וטקסט חביב וסגול. חילקנו אותם לעוברים ושבים. או משהו כזה. תוכל אולי לפתוח
דף בוויקי שלנו wiki.ubuntu-il.org (לא ממליץ, ממש לא מעודכן שמה ולא משתמשים
בוויקי), או בוויקי העולמי בתחת אחד הדפים שלנו
wiki.ubuntu.com/IsraeliTeamשיהיה בו נוסח פלאייר או כל תוכן שיווקי כזה
או אחר בעברית. אני בטוח שאנשים
מהקהילה ישמחו לעזור לך בלנסח דברים מרגשים וכתומים, בינהם אני (לפחות ראשי
פרקים).

אם למישהו יש עדיין עותק של הטקסטים מהפלאייר שציינתי לעיל יהיה נחמד לקבל
אותו.

תודה וסחטיין על כל היוזמות שלך עמיחי,
אמיר

נ.ב. אשתדל להתפנה להתחיל דף כזה באחד הוויקים אלא אם תקדים אותי. אם אתה צריך
עזרה טכנית ליצור כזה מסמך אל תתבייש לבקש :)