ubuntu-il team mailing list archive

Re: חומר פירסומי רשמי בעברית על אובונטו?

אם יש למישהו את החומר המקורי באנגלית, כולל הגרפיקה הרישמית, לא איכפת לי
לתרגם לעברית.

אני לא כל-כך טוב בגרפיקה, שיווק ועיצוב, אבל אין לי בעיה לתרגם.

  עמיחי רוטמן
 פינגווין - שרותי מחשוב וייעוץ טכני בקוד פתוח
 073-7962360 ||  054-4605787

 Please consider the environment before printing this e-mail!