Re: ירושלים

לא ממש.

ביקשתי מחבר לברר והתשובה שגם אם בתיאוריה הם עוברים לשעון חורף/קיץ שונה
משלנו זה כמעט ולא נעשה בפועל.

בכל מקרה, אין סיכוי שיש אזור זמן שונה לשני חלקים של אותה עיר.

אם יש להם בעיה פוליטית, שיכתבו ירושלים  בלי ציון מקום או Israel/Palestine
אבל בחיאת - רק רשומה אחת.

ומי דואג לפתוח את הבאג או להסביר לי איך לפתוח.
מרוב דיעות של אנשי אובונטו אף אחד לא דואג לעיקר.

קפלן