ubuntu-il team mailing list archive

Re: מעבר שרת - דעות

אני אשמח אם תיצור משתמש עבורי:
user name: haim
ssh: ssh-rsa
AAAAB3NzaC1yc2EAAAADAQABAAABAQDG+KlLudFCxnogmhNNUvAHoBswR6Z0KCoiu2C0YjiZ0zEGfiEcwdyJaJ/nxGPJlLMtluYiIbD7Wyg+cZhPSG5Pb/cn9WR6NBJHTSMWiSWYbBlaB/Gdi/vIlp3aUQrS51pFMMdPgSUZei+x1mu2gzc7qRgrbz4yR1xCf/8cHL1OjlEDIa8lW51qGpGpDrL5iKagYthIoNDsOoN5kK/pU8fTEzGeWynqv3wPO35UwxqhDdx90vyR1jr7sSXnwoKvoKWpcUJ+mv7FiwAvVnFHqL/QkU1kp3a3R6zYhurbl6kzAlNJ8j2G6lZEIoVqOUkdNgB484qh1GvcLfliI3x8mBeh

אני אתמקד יותר בחלק העיצובי
בכל אופן הדרופל לא זמין תחת http://ubudev.amir-x.com/ , איך אפשר להכנס לאתר?
מה סוכם בסוף? מנסים לעבור לדרופל 7 או שנשארים עם 6?
תודה.