Re: שפצרתי את דף ההורדה - דעות

הבעיה של אנשים עם אובונטו זה לא שהם רוצים להיות גדולים, אלא שהם עושים את זה
על חשבון ה"מתחרים" שלהם ועל חשבון המשתמשים שלהם.
הם נקראים אובונטו שזה אמור להיות "להיות אנושי לאחר" (בערך), היום הם הרבה
פחות "אנושיים" עבור המשתמשים שלהם או האקוסיסטם שלהם.

דוגמה ל"חוסר אנושיות" לאקוסיסטם שלהם, הם לא משחררים את התיקונים שנעשו על
אובונטו לפרויקטים השונים גם אם זה רלוונטי גם אליהם, נכון גם לנושא התרגום של
החבילות (אתם יכולים לשאול את המתרגמים לעברית של אובונטו למה הם מעדיפים
לתרגם את הפרויקטים השונים ולא באובונטו).

דוגמה ל"חוסר אנושיות" למשתמשים שלהם אפשר לתת מהרעיון של הפרסומות שהם דחפו
למשתמשים שלהם ללא אפשרות לכבות את זה, אין לי בעיה אישית שהם עשו עסקה עם
אמזון או מי שזה לא יהיה, אבל זה לא צריך לבוא על חשבוני כמשתמש.

אפשר לראות הכי טוב שהם עושים את מה שהם חושבים שיהיה הכי מוצלח עבורם, הבעיה
שהם לא שואלים את עצמם איך זה ישפיע על קהל המשתמשים שלהם ועל האקוסיסטם שלהם
שעדיין מבוססת על קוד פתוח.
מענין מה יקרה אם חברה תגיד להם שהיא רוצה שהקוד של הפרסומות שהם מציגים כדי
לעשות את הפרסומות יהיה סגור...