Re: 13.04 Raring Ringtail Global Release Party

אפשר להתחיל לארגן אובונטו על הדשא, לפחות בתור התחלה, אם זה לא יצליח אני לא
יודע מה כן...

לגבי הרעיון של מצגת זה רעיון טוב גם אם לא נספיק לעשות את זה לשחרור של הגרסה
הנוכחית, ככה שכדאי שנתחיל להזיז את זה בכל מקרה, ואם נספיק לעשות מצגת כמו
שצריך עד השחרור אז הרווחנו כפול :-)

לגבי פיצות/אוכל/עוגה, שוב, אני בעד אבל צריך שיהיו אנשים שיגיעו כדי לאכול את
הפיצות/אוכל מה שלא יהיה

מסיבת התקנה זה רעיון נחמד אבל צריך עבור זה לפחות 2 דברים:
א. פרסום של האירוע מספיק זמן מראש.
ב. אנשים שעדיין מאמינים בהפצה (אלא אם עושים את זה לא להפצה ספציפית).

הבעיה היא ש-3 שבועות זה לא מספיק זמן להרים את זה כמו שצריך למסיבת התקנה,
אני בעד לעשות מסיבת התקנה אבל לא בטוח שארצה להגיע למסיבת התקנה שהיא רק
להתקנת אובונטו כי אני כבר לא ממש מאמין בהפצה (בלי להיכנס למלחמת הפצות, כפי
שאמרתי כבר בעבר אני פה בגלל הקהילה ולא בגלל ההפצה).

אם אתה/אתם רוצים להרים מסיבת התקנה אשמח לעזור בלוגיסטיקה או לפחות בעצות גם
אם זה רק אובונטו כי אז לפחות עזרתי לקהילה :-)