Re: המקלדת העברית ב־Ubuntu Touch

היי חיים! המון תודה לך!
המדריך מאוד עזר לי להבין את מצב המערכת.

כיוון שמדובר במוצר מסחרי בעל יעדים מוגדרים אני חושש שלא יטפלו בבאגים האלה
כל כך מהר אבל ברור לחלוטין שהתערבות מוקדמת מצדנו תאפשר כניסה חלקה יותר לשוק
הישראלי אבל זה כמובן פחות תלוי בנו ויותר באסטרטגיה השיווקית של קנוניקל.

אני אנסה לקבל איזושהי הערכה לתכנית החשיפה לשווקים, כרגע כשחנות היישומים עוד
לא עובדת ואין ממש וצאפ או וייז אני בספק עד כמה הם מכוונים לקהל הישראלי.

סתם הערת שוליים על המתחרים: בפיירפוקס OS יש תמיכה מוזרה מאוד בווצאפ, יישום
בשם ConnectA2, ידידכם כבר בחן את הנושא ואף העביר את חשבון הווצאפ שלו למכונה
וירטואלית של פוקס (בקרוב גם יגיע המכשיר), הבעיה שם כרגע היא שאין עברית כלל
וזאת גרסת אלפא ראשונית ביותר…

בקיצור, כדאי להמשיך ולפרסם ולהציף, המערכות הפתוחות מעניינות מאוד מהרבה
היבטים ושווה להתעמק בהן.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>