ubuntu-il team mailing list archive

Re: הבהרה לגבי מה זה "אובונטו"

מסכים עם ההצעה של מיכאל.

מעבר לזה, אני בטוח שאני האדם הלא הנכון לביצוע שדרוג והקמת האתר החדש. בניהול
אתר קיים אין לי בעיה... לרוב מאחורי הקלעים.

אני לא מדבר על תמיכה בפורומים. אני לא עובד עם אובונטו כמה שנים טובות, אז
אין לי כמעט מושג, אבל לפעמים יש דברים טכניים כלליים שבהם אפשר לעזור.
מה עושים עם המלצות להפצה פשוטה וכל זה? אין לי מושג... כי לכל חבר כאן יש
המלצה אחרת, רק לא ההפצה שאותה אנחנו מייצגים. :)
לדעתי דברים מהסוג הזה בהחלט צריכים להיות באתר המוביל
(whatsup.co.i<http://whatsup.co.il/>
l) לא בייצוגי, אחרת לא יישארו משתמשים.

--
Sent from Gmail Mobile