[Question #110025]: (Hebrew) שדרוג לגרסה 10.04 עם בעיה

A question was asked in a language (Hebrew) spoken by
none of the registered Ubuntu answer contacts.

https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/110025

שלום,
התקנתי את אובונטו 10.04 ממערכת העידכונים מגרסה 9.10 בגרסת notebook
ההתקנה בשלב מסוים נתקעה, לאחר הורדת הגרסה והתקנתה ממש לפני סיום ההתקנה כ- 17 דקות המערכת נעצרה...
לצערי נאלצתי לעצור ולהדליק מחדש, ובעזרת ה-safe mode
הצלחתי להתקין מחדש וזה עבר יפה..
לאחר כך עדכנתי את עדכוני התוכנה ולאחר ההדלקה מחדש המחשב עולה מאוד לאט, ושולחן העבודה לא עובד טוב, כלומר יש משך זמן של כ10 שניות ממעברלתקייה או לאינטרנט וכו'
כאשר אני גולש או נמצא בתוך תקייה המחשב פועל כרגיל...
עשיתי גם ניקוי חבילות ולא עזר
מה אני עושה לפני שאני מתקין את הכול מחדש??
אשמח לעזרה

תודה

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Esperanto Translation Team, which is an answer contact for