ubuntu-l10n-eo team mailing list archive

Re: la dato en la panelo

2010/6/17 Benno Schulenberg <bensberg@xxxxxxxxxxxxx>

> Salutojn,
>
> En "Karmic" la dato en la panelo havas jenan formon: ĵaŭ Jun 17, 22:05
> Sed nun en "Lucid" ĝi havas jenan: ĵaŭ 17 Jun, 22:05.  Mi koncedas ke
> la lasta formo iom pli plaĉas -- almenaŭ al eŭropanoj.
>
> Mi tamen preferus la jenan formon: junio 17 ĵaŭdo, 22:05.  Kial?  Ĉar
> 17 revenos pli rapide ol junio, ĵaŭdo revenos pli rapide ol tago 17,
> la dudekdua horo revenos pli rapide ol ĵaŭdo...  Do, tiu ordo havas
> ion logikan, kaj ne estas nur kultura preferaĵo.  Ĝi similas la norma
> maniero de unue skribi la plej grandan eron kaj poste la pli kaj pli
> [...]

Saluton al ĉiuj,
En Esperanto oni uzas "17-a de junio 2010": do la korekta formo estus "Ĵaŭ
17 Jun". Oni povas ĉiokaze peti, ke la uzanto povas elekti *ian preferan
formon. Morgaŭ mi kreis peton en http://brainstorm.ubuntu.com/
(Ankaŭ en Vikipedio oni skribas la nomon de monatoj malmajuskle. Mi persone
interkonsentas)
- Michael

Dai diamanti non nasce niente dal letame nascono i fior
El diamantoj nenio naskiĝas, el sterko naskiĝas floroj.
-- Fabrizio de André, ''Via del campo''

Follow ups