ubuntu-l10n-eo team mailing list archive

Re: korektojn

Saluton, akompanantoj.

Mi korektis la paĝon laŭ la komentoj sed ne estas kontenta: la portugala
estas lingvo uzata por almenaŭ unu ducent milionoj da personoj kaj
inventis vorton "distro" kiun estas uzata en ĉiuj forumoj kaj listoj pri
Linux  kun la senco kiun mi proponas.
Mi insistas ĉar en la portugala (kiun estas mia referenco denaske)  oni
uzas la vorton "eldono" por indiki numeron de ripeto de iu originalo
(ekzemple, en la librojn); "versio" indikas numeron  kion diferencas la
objekton de la aliaj pro modifojn en la originalo (pri ties uzo mi vidas
egale al vi).

...se la distroj estus aŭtoj de iu fabriko mi nomus ilin modelojn.

Amike,
Kim