ubuntu-l10n-eo team mailing list archive

Re: Fwd: gconf-editor

hola :-)

la uzado de "malŝalti" tute ĝenas min. certe ĉar mi estas kaj germano kaj elektronikisto. "ŝalti" laŭ mi devenas de la germana vorto "schalten" kaj tio signifas ke oni ŝanĝas la staton de ŝaltilo inter du aŭ plu eblecoj. se iu dirus en la germana "ŝaltu la lumon!" oni ŝanĝus la nunan staton al ĝia malo (se la lumo lumas, oni 'elŝaltus' ĝin. kaj se ĝi ne lumas, oni 'enŝaltus' ĝin.)

se "ŝalti" signifas ekfunkcii, "ŝaltilo" ja nur estas ilo por ekfukcii ion, fakte ni ja ankoraŭ bezonus "malŝaltilon". tio staras kontraŭ mia elektronika kompreno, laŭ ĝi ne ekzistas logika malo de "ŝalti".

tial mi preferas uzi:
 - enŝalti: por ekfunkcii ion
 - elŝalti: por malfunkcii ion
 - ŝalti: por ŝanĝi la staton

ĉu mi pensas tro germane? verŝajne tio ankaŭ estas diskutinda en pli granda rondo, ĉu ne?

amike,
Kristjan